ΦΩΣΚΟΛΟΣ Χρήστος του Αντωνίου


ΦΩΣΚΟΛΟΣ Χρήστος του Αντωνίου
Μουσικός - Ψάλτης


Στα 36 μου χρόνια αποφάσισα για πρώτη φορά να ασχοληθώ με τα κοινά του νησιού μας μετά από την πρόταση που μου έγινε από το Κοινό Τηνίων. Ο βασικότερος λόγος της ενασχόλησής μου πέρα από το ότι θέλω να βοηθήσω όπως μπορώ τους συμπολίτες μου και το νησί μου σε μια δύσκολη περίοδο για όλους ήταν ότι διέκρινα στους ανθρώπους της ομάδας μας, διαφορετική νοοτροπία και αντίληψη για την πολιτική την κοινωνική και την οικονομική ζωή του τόπου μας. Πράγματα πρωτόγνωρα για το νησί μας, καινοτόμες ιδέες από φρέσκους και άφθαρτους ανθρώπους που μπορούν να αλλάξουν τη ζωή όλων μας προς το καλύτερο αν εφαρμοστούν. 

Το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι δε θα μοιράσουμε υποσχέσεις ούτε όμως απειλές. Έτσι και αλλιώς η προσπάθεια για όσους αγαπούν πραγματικά την Τήνο αρχίζει μετά τις 18 Μάη ανεξαρτήτως αποτελέσματος.

Αυτές οι εκλογές είναι μια ευκαιρία για τον λαό μας. Είναι στο χέρι μας να ζήσουμε ελεύθερα, ανθρώπινα και με αξιοπρέπεια χωρίς φόβο, ψευτοδιλήμματα και ενοχές!!!

Κάντε ότι λέει η καρδιά σας και το μυαλό σας... 

Καλή επιτυχία σε όλους. 

Υ.Γ. Θέλω να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά του συνδυασμού για την ζεστή αγκαλιά με την οποία με υποδέχτηκαν στην ομάδα τους.



Share on Google Plus

0 Σχόλια: